nej till sockerskatt

tjenaaaa,
(i brist på idéer till rubrik fick Svenska Dagbladets framsida bli min inspiration denna dag) 
 
äntligen har det fina vädret hittat tillbaka och förhoppningsvis kommer det hålla i sig ända tills på söndag, så får njuta av det så mycket som möjligt! på skolfronten börjar det mesta trappas ner men vissa lärare har ju så dålig planering så vi har fortfarande lite kvar att göra i typ samälle. sedan har vi ju nationella i matte i morgon! vi får väl se hur det går haha. i morgon är det dessutom fredag och efter övningskörningen igår påväg hem från belinda så blev jag jätte sugen på att köra gocart! så ska försöka dra med mina babes på det i morgon. föressten, jag körde på motorväg för första gången igår! det gick bra men usch vad fort det går hihi. va som sagt hos belinda igår och chillade, med den numera 17åriga kalaspinglan! tänk så fort dom växer upp... hahah, men vi träffade deras grannes hundvalp som är typ 11 veckor, alltså SÅ söt!!! ♥♥♥ idag börjar jag inte försän vid 14:00 så ska försöka få lite "naturlig" färg på kroppen hade jag tänkt. sedan ska jag jobba. men i morgon är det fredag vänner!!!
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar