Oh how funny

Tjenatjena bloggen! 
Fredag idag och jag och resten av alla 97or hade matte nationella i morse. Asså huvudvärken efteråt va brutal. Efteråt tog jag tåget till linda som skickade in sin sista inlämning ever (förhoppningsvis)!! Är såå stolt, och avundsjuk. Tänk känslan att göra klart den sista skoluppgiften någonsin och att studenten är mindre än 2 veckor bort... Min bror är dessutom på bal ikväll, den jäveln tar också studenten i år. Jag fick noppa hans ögonbryn och jag skrattade under hela "behandlingen" för han tyckte att det gjorde så ont, anade en och annan tår i hans ögon haha. Trodde jag hade några roliga planer för kvällen men så blev det inte. Så jag gick en bit med Gizmo och släppte honom lös på fältet så han fick springa, han va jätte duktig på att lyssna på när jag ville att han skulle komma tillbaka! Det trodde jag inte haha. Sen kollade jag på EU-val 2014 slutdebatt på SVT med mamma och pappa, så det säger väl rätt mycket om hur extremt rolig fredagskväll jag har haft... Nej men i morgon är det ridning och på kvällen blir det lite roligt häng. Men vi hörs mer då, kanske haha. Ciao!
/E


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar