Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever

Hej Fredag och HEJ VÄNNER!!!

Har typ nada kvar att göra i 90% av mina kurser så är helt ledig idag, såå skönt. Har ifs några uppgifter till att skicka in innan jag kan släppa skolan helt och hållet för helgen, men de går gaska fort. Hoppas jag är klar med det snart så jag kan gå ut i det här underbara vädret sedan, behöver pressa som fan i helgen och in da future så jag kan vara lite brun på el studento!! WOOOOOOOOOOOOPPPP
Bara tretton dgar kvar btw, och då är helger osv inräknat, knaaaaassssssss
 
Emmster ska med till landet i helgen, wooppaaaaa. Ska bli suuperrrrrr.
Så åker ut dit ikväll efter att jag har varit på middag med our dear indians haha.
Nä men indierna som vi mestadels var med när vi var i indien är nu här och hälsar på så ska träffa de ikväll och umgås lite, men hoppas inte det tar så jäkla långt tid cause jag vill till landet a s a p!
 
aja måste plugga nu så jag blir klar någon satans gång!
 
Lyssna på de här låtarna guys! Bra skit
 
PussL
 
          


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar