Tuuuuueeeesday

Tjossan i trossan!
 
Sitter atm hemma hos emmpsi, har varit här all day long och pluggat och käkat våfflor och haft oss! MYYYYYYS
Så nu har jag hamnat här framför hockeyn med typ största nörden ever (mihihihihihiih) haha nä men vi kan ju säga att vi är heeeeelt motsatser när det kommer till just hockey lol
 
Skola idag, skola imorgon men ska även troligen sovaaa hos ewepewe tommorrow. Beror på om jag hinner skicka in religionen, annars får jag väl göra den där haha.
Sen på torsdag så ska vi få reda på hur det har gått på gymnasiearbetet, såååå nervös för att jag inte ska ha fått E för då har jag det att göra plus alla restuppgifter jag hade redan innan.. suck
 
Får väl hejja lite me'na nu antar jag
Hare braaaaa
PussL
 
 
Hahahahahahhahha Emma <333333333333333333
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar