We accept the love that we think we deserve

Hej på er!
 
Jaaa idag va det ju Måndag igen, dock blev det ju betydligt mycket lättare när jag insåg att det bara är tre måndagar kvar sen är det äntligen slut! Alltså love life!!!
DAgen har varit helt okej, jag och Emma smet iväg på lunchen och fixade lite stuff så det va ju kuuul.
Sen hade vi även två prov vilket döööödade mina ögon. Asså kan de där glasögonen bara komma någon gång eller?!?!?!?! Blir fullständigt galen
 
Jaja den här veckan kommer bara vara pluggpluggplugg men hoppas jag kan bli klar med precis allt innan helgen så jag kan slippa stressen för den är inge kul mina vänner.
Har även massa planer och saker att se fram emot, bland annat nu i helgen. Steve Angello och massa andra DJ:s kommer till kungsan och gör en gratis spelning. Ska bli såååå kul!
Så lite fest på det också, va ett tag sedan den här kickan festade rejält så det är fan så dags nu!
Vill att bara att den här veckan ska vara fort över så man kan få ha litt kul!
 
Ha't gött!
PussL
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar