what's up?

Nämen tjäääääna!

Efter mitt senaste inlägg så sket jag blanka tusan i plugget och gick på inspelningen av talang istället. Trodde det skulle sändag på fredag men det var visst direktsändning haha. Jag måste kolla på programmet på reprisen eller nått, vill se om man ser mig någonstans i bakgrunden haha. Träffade på mina kusiner där som va snälla och höll platser åt oss då vi kom typ en kvart innan showen börja lol. 
 
Sen var det bara att ångest-stress plugga, tycker det är lite drygt att ha 3 eximinationer på 3 dagar. Men efteråt när allt va klart kändes det asbra och på kvällen firade jag valborg med mina grabbar! Mötte upp stejf o gab först innan vi mötte de andra, chillade och sen drog vi ner på stan och där träffade vi martina och några från deras klass. Några glassar senare började vi dra oss hemåt. 
 
Igår käkade jag lunch på stan med mina fina tjejer, nämligen martina och belinda. Åt thaimat (?) då jag tog någon wook med tigerräkor, alltså kärlek ♥ Sedan tog jag pendeln mot Älvsjö och hem till Lindas castle där jag fann 2 bakfulla brudar med pizza rester på bordet, askfat i form av en gammal ölburk, tomma flaskor och en emma som låg i soffan då linda iallafall tog sig upp och mötte mig vid bussen. Men tro det eller ej vändes steken av ingen annan än mig! Fick dom att åka och handla massa gott som vi grillade och myste. Sov även där och i morse började Linda kolla på Game of Thrones, I'm prouuuud! Aja långt inlägg, nu måste jag skynda iväg ner på stan, ska till frissören, uuuh spännande. 
 
PUSS
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar