2014-10-22

hej bloggen!
har hänt en hel del den tiden jag inte har bloggat, har hunnit med att vara en idiot i helgen, åkt till gnesta med mina kollegor (lol) i UF-företaget efter skolan i måndags, blivit släkt till karlsson generation 4 när min kusin födde sitt barn så nu har jag ett kusinbarn♥ (heter det ens så??), varit hos tandläkaren pga min fucking visdomstand de kunde dock inte göra så mycket utan gav mig bara kvälgningar när de stoppade in massa verktyg långt in i käften och det blev inte bättre av att gubben som gjorde det hade världens äckligaste andedräckt, varit på utvecklingssamtal och lovat att jag ska gå på mer mattestödtider (vilket aldrig kommer hända), plöjt igenom massa bones avsnitt och ja, stressat över skolan men inte gjort ett piss utav det jag borde göra. tackar för att det här är sista veckan och sen är det lov!!! åker även till london nu på lördag med älsk jossi och kommer hem på tisdag/onsdag sen har jag resten av hela lovveckan kvar, så mina vänner: plz håll er kalender ouppbokade där cuz i rly wanna be with you <3333 (läs: belinda och linda) vad skulle jag göra utan er, ni är de bästa i mitt liv. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar