Bang Bang

Asså I'm having a total mental fucking breakdown. Tänkte bara inleda med det. 
Ibland skulle jag typ bara vilja ta ut typ alla delar av min hjärna som gör tänkandet, alltså gärna inte de som göra att jag andas och lever, whatver skulle iaf bara vilja dra ut de släng de på marken, ge de en omgång eller två så de fattar va fuck de gör för fel och sen stoppa in de igen. Det är vad jag vill :)))))))))
Sen liksom ena sekunden ba åh I'm wild and I'm free och nu jävlar ska jag leva livet och bara göra exakt vad jag vill cause I'm that cray. Man sen så ba men nej tänk på alla andra då din jävla fitta, egositiska svin. 
ASSÅ I CAN'T FUCKING CO-OP WITH MY FUCKING BRAIN
För jag overthinking fucking allt och jag har 500 miljoner spärrar som jag bara vill BANGBANGCRASHBOOM med såattsäga.
Tänk er liksomo så röret och värdelöst som det här inlägget er, så är min gärna fast 1000 gånger värre isch. Välkomna in i min hjära folks! Step right in and enjoy yourselves liks.
 
Anyway andra jobbdagen idag på utbildningen, helt ok. Går bra får beröm osv. Ajuste har glömt att skriva har fått ett jobb till, som städare. Rena drömmen jag vet
 
Nej nu orkar jag fan inte mer så jag slutar skriva för jag har skrivit med sån rage och speed att jg har kramp
och säkert massa felstavingar men who tge fuck cares
 
aa förlåt också för alla svordomar
 
Linda out
 
juste btw
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar