dawg

har börjat kolla på The Vampire Diaries igen, efter ett års uppehåll typ haha. Är inne på slutet av säsong 3 och har kollat några avsnitt nu idag då jag vakna med halsont och allmänt hängig. Sitter även och kollar på jackor på olika hemsidor, har hittat några fina men jag tänker nog försöka hålla mig från att köpa någon tills efter jag varit i London, dit jag åker om ca 2 veckor. Vore ju synd om man redan köpt en och så hittar man en ännu snyggre där som inte alla jävla stockholmstjejer har om ni förstår vad jag menar. Förra året hade jag en vinterjacka från zara, vart man än gick eller var så fanns det alltid någon annan som också hade den. Stör mig inte på det men det vore ju kul att hittar någon snygg och asskön jacka i år som inte alla har. 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar