helgen

tjaaaaa bloggen! blir så jobbigt att "komma tillbaka" efter en mindre bloggpaus när man låter det gå så lång tid emellan inläggen för inget är riktigt värt att skriva om, inte nu heller men vi kör en update ändå. i fredags hängde jag med härligt folk och hade det bra, och på lördagen skippade jag ridningen vilket var ganska så jävla skönt (rider annars kl.9 på morgonen på en LÖRDAG!!) sedan har jag väl hängt mycket med bellan i vanlig ordning och även virrat runt i alla varuhus som kan tänkas ha kakel, handfat, toastolar osv osv eftersom vi håller på att renovera våra badrum. kände mig astaggad förut men nu pallar jag kort sagt inte bry mig mer, hur än resultatet kommer bli så kommer det ändå lätt vara bättre än hur det är nu. whatever, lite bilder på det här och det blir nästan ett ovärdelöst inlägg.
 
 
hahahahhaha asså kommer aldrig sluta skratta åt denna bild... jag ser ut som kattkvinnan och belinda??????? i dont even know. ändå söta <3333 ja det är tejp :)))
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar