helghelghelg

allts det är så underbart att det är helg, lever typ för helgerna. hela veckan har gått assegt och jag har haft huvudvärk all the fucking time. ska till en optiker och kolla upp synen på måndag, vore skönt om det är det som är problemet för då finns det ju en lösning, annars får man göra värsta utredningen för att kolla upp vad det beror på typ och det pallar man ju inte. annars va jag på fiskspa igår med mamma och det va så jävla obehagligt!!!! så fort man stoppade ner fötterna attackerade dom en och åt upp hud, as äckligt. men fötternaa blev faktiskt lena men jag kommer nog inte göra om det lol. sen träffade jag belinda och linda och käka middag, lindius tog körkortet igår som ni vet så hon tog bilen till mig, GRATTIS igen fan!!! hade ridning i morse så är sjukt trött så ska nog sova en stund, känner mig som 80+ men är man trött så är man. vi höres!
 
juste har klippt av mig håret men det får ni se med tiden, och fått hem min mobil så nu kan jag spela kardashian game och ta bilder med framkameran igen <33333 har bildbrist då så slänger upp de två från datan, för er som inte vet, bet min hund sönder min mobil förut så har inga bilder från den tiden (veckan typ). lol kul nej ciAO. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar