45 dagar

Om 1 månad och två veckor nästan exakt åker jag och min vapendagare till varmare breddgrader! Alltså kan inte ens beskriva hur skönt det ska bliii! 
Är så trött på det här mörkret och den här värdelösa tråkiga vardagen. 
Hatar mitt jobb och min chef förövrigrt.
 
Jaja så dåligt är det faktiskt inte Jul och nyår snart ju, hoppas på fest på nyår då det är första nyåret jag är hemma och kan vara med mina amigas på typ tusen år. 
Plus att vårat nya kök nästan är klart, så jäkla kul! Och jag har även börjat göra om så smått på mitt rum så på lördag ska jag och Frida till IKEA och shoppa loss! Feta vuxenpoäng på den likssss.
 
I måndags var jag och Emma hos la policia för att kirra pass till henne, haha asså tror fan inte det är möjligt att bli bra på såna kort. Tror inte heller det är möjligt för någon att bli fulare än jag är på mitt pass, asså hahah seriöst ni som har sett det förstår vad jag pratar om. Ser typ ut som en psykiskt störd seriemördare, blek som fan också. Hemskt att visa upp det när man ska någonstans haha
Efter det åkte vi iaf till Farsta och köpte en varsin ny bikin till España, asså tagga söndeeeeeeeeer!!!
 
Förresten har ni inte gjort det än så lyssna på David Guettas nya skiva, så satans bra!
 
Förresten igen tagga söndeeeeeer ännu mer till min 20-årsdag som är typ en vecka efter att vi kommer hem från Spanien, kommer va så brun och fräsch! HAHA bitcheeezzzz
 
Aja ska ta o kolla lite bones nu I think, ha det bra och God Jul om jag inte bloggar innan dess lol
 
PussL
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar