mobilinlägg lolz

Tja bloggen! Ligger i sängen och kan inte sova, känns som att jag är lite halvsjuk men orkar inte bli helt sjuk om man själv får bestämma lol. Är inte så taggad på ny vecka dock men tror alla är ganska trötta på skolan/jobb just nu så det blir skönt med lite julledigt snart. Har iallafall haft en nice helg tillsammans med mina favoriter, veckorna kan gå hur som bara vi får ses på helgerna så överlever vi allt haha. Nej men vi har det väldigt roligt, tycker om er så mycket!! Ska försöka ta mig igenom denna vecka, ska fixa håret i morgon och sen ska jag nog beställa hem ett par skor, får muta mig själv lite haha. Undrar bara hur det kommer gå för mig att gå i dom, aja de blir iallafall fina som dekoration i min garderob där alla andra grejer jag inte kan använda hamnar så fint haha. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar