Ewster uppdaterar yooo

tjena tjena bloggen! 
läste nyss mitt opublicerade inlägg som jag skriv i måndags som hade sparats här, skrattar åt det nu för jag var så jävla förbannad när jag skrev det, vilket jag inte är nu. men visst är det bra att sånna känslor faktiskt går över? att allt är piss och världen suger, en måndag som denna veckan, men att jag nu mår ganska så bra, en torsdagskväll som denna??? har varit väldigt mycket i skolan, jag tror inte jag är ensam om det, hur mycket har inte alla nu de sista veckorna innan jullovet (och troligtvis efter också??) jo asmycket, alla är stressade och känner sig otillräckliga i skolan, iallafall är det så jag uppfattar det. skönt som fan blir det med helg i morgon, för mig känns det dock som att det var helg så fort jag lämnade in mitt franskaprov och stack och köpte choklad på konsum till tågresan påväg hem. hoppas och tror att det kommer bli kul i helgen, fekke i morgon och sen vill jag vara med bells som jag knappt har träffat under veckan. 
 
var föressten och såg Hunger Games Mockingjay med min brorsa nu på kvällen. Den var såååå bra alltså im dying. Vill lätt se den igen. Och igen. Och igen. <33333 Rekomenderar den verkligen till er kära bloggläsare <3333 Nej nu ska jag sova och kladda ner mina lakan med brun utan sol, so nice. Ha det bra och trevlig helg!!!!
 
bjuder på en bild som linda laddat upp men inte publicerat, i dont know why she looks so hot in this picture???!! 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar