4 månader senare...

Tjenareee bloggen!
 
Jösses vad länge sedan det var jag bloggade, senaste gången va ju lixom i... december? Och nu sitter jag i soffan och har påsklov och glor på den nya serien Ex on the beach Sverige. Jag är så jävla svag för realityserier, seriöst det är nästan löjligt hur insatt och besatt jag blir av det, Jersey Shore, Geordie Shore, Paradise Hotel, Ex on the beach usa osv osv osv. Tycker det är skitroligt att kolla på och skulle fan gärna vara med i något av dom själv, fatta hur kul?? Planerna för dagen är ialafall att sitta här och glo tills belinda slutat skolan då hon hade lov förra veckan (vilket suger) och så ska vi premiärgrilla, inget fancy utan bara grilla korv och marsmellows på en pinne. Jag är astaggad. Dessutom har jag fått igång min moppe så se upp för gula faran på vägarna i brunsäng!!! Nej nu är reklamen slut nu ska jag fortsätta störa mig på Emelie, och hopas att hon någon gång bara kan ta och hålla käften, seriöst störigaste människan på denna jord. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar