Actions always prove why words mean nothing

Hi guys, 13 dagar kvar till Julafton och jag har inte handlat en enda julklapp. De najzzz
 
Nämen alla säger bara att de inte vill ha något eller typ "jag vet inte köp vad du vill", och då känner jag lite såhär att ska folk va så jävla svåra så får de väl ingen julklapp då. As simple as that.
Är inte redo för Jul eller nyår för fem jävla öre.
Julafton går väl an men Nyår, alltså nej. Vet inte vad jag ska göra, har inga kläder att ha för vad jag nu än bestämmer mig för att göra, har inga pengar att köpa kläder för heller för den delen. Men jag är framförallt inte redo för jag är inte fucking redo för 2015. Är inte redo för ett nytt år redan, tiden går för jävla fort. Har inte hunnit göra eller uppnå ens en fjärdedel av det jag ville under det här året. 
Kort efter nyår fyller jag dessutom  20  och betraktas ur samhällets ögon som vuxen.
ÄR INTE REDO
 
Mår förövrigt dåligt, har varit sjuk och haft feber så har varit hemma från jobbet i 2 dagar men imorgon bär det av igen. Inte kul men det är trots allt Fredag så dumt att klaga.
Har lite planer inför helgen, vill mest av allt bara sova.
Typ sova genom hela jul och nyårshetsen hade också varit prima.
 
Mår inge bra psykiskt heller men folk klagar ju bara på när jag skriver om det så fuck that låt oss fortsätta med våra liv liks
 
Linda


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar