nattuggla

tjena bloggen, as fucking usual så bloggar jag när jag ligger i sängen och inte kan sova. Men har ingen energi kvar att spela för på kardashian game, har uppdaterat mitt instagram- och twitterflöde en miljard gånger och kollat igenom alla perfekta bilder på weheartit. Så vad fan ska man mer göra än att blogga??? Sova??? Ja tack komsi komsi John blund eller vem fan som helst som kan strö lite sand i ögonen på mig. Annars då?? En vecka kvar till jullov men känner att jag borde ta lite försprångsledighet så det blir nog en kortare vecka denna vecka med lol. Var och "julshoppade" med bellan idag men det slutade med att vi åt/drack och köpte saker till oss själva istället. Tror dock vi kom hem med någon julklapp så de va ändå bra jobbat. Nej nu ska jag fan gå upp och äta något så får vi se om det går att somna sen. Lär vara trött och bitter i morgon annars, men är nog redan det relativt ofta så ingen märker väl nån skillnad ändå lol. Ciao darlings.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar