Chilldag

Tjenixen! Idag har jag bara chillat, det har ju varit snöstorm ute i princip hela dagen så har ju inte precis känt nåt sug efter att gå ut. Vi har iaf bakat både pepparkakor och lussebullar! Mums :D Jag hoppas på att det blir finare väder imorgon så vi kan åka till landet, har inte varit där på jättelänge. Plus att om jag åker dit och hjälper till imorgon såå behöver jag inte göra det nästa helg (y)
Nu sitter jag på skype med Frida, försöker få kontakt med ewe men hon verkar ha fastnat med huvudet i snön eller nåt hahaha. Har redigerat lite bilder från i somras också, saknar det så grymt mycket! Speciellt i det här skitvädret, börjar faktiskt bli jävligt trött på det nu.. Aja finns inte mycket att göra åt saken tyvärr..! Är väl bara att kämpa på och hoppas på bättre väder. Ska fortsätta snacka me muppen nu. Puss så länge!
Linda
Ni kan ju ignorera att jag ser ut som en halvdöd mullvad på bilden, min älskling är iaf finast i världen! Och jaa som en liten lågstadieunge gjorde jag hjärtan på bilden, för han är mitt lilla hjärta! Sådeså!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar