December

 
Hej och förlåt för dålig uppdatering under helgen! Har varit så upptagen så har liksom inte haft tid! Har iaf haft en bra helg, i fredags hade vi ju konsert som gick helt okej, efter det åkte jag hem, åt middag, sen hamnade jag framför någon film som höll på till 00.30 eller nåt.. var ganska trött både då och dagen efter haha. I lördags vaknade jag typ vid 11 eller nåt, åt frukost och så sen bestämde jag och min lillebrorsa ss för att åka till Globen, han skulle nämligen köpa skal till sin mobil, och jag behövde vantar och lite grejer. Påväg dit kom vi dock på att "visstfan det är ju horse show" så vi åkte dit, fick reda på att skalet var slut sen fick vi nog av alla människor så vi åkte till donken (VIP snart som sagt) på en lite mer "avlägsen plats" och åt lunch. Efter det drog vi hem ,jag fixade mig sen var det dags för konsert nummer 2! Det gick faktiskt bra, förutom att jag hade ont i halsen och typ inte kunde sjunga.. Sedan följde min farmor och hennes man hem hit så var jag än en gång uppe till typ 1.. därför var det här en ganska sliiten tjej när hon vaknade upp imorse haha :)
Jag blev iaf sjukt glad eftersom det var sol och fint väder! Äntligen! :D Min mamma skulle till sin bror idag men jag, min brorsa och pappa tog en härlig promenad i typ 1 1/2 timmar, fotade lite också! Har ju ingen systemkamera men blev faktiskt ganska bra bilder ändå! :) Har velat köpa en systemkamera i typ flera år nu men kommer liksom aldrig till skott! Jaja de här bilderna duger! :D Nu på eftermiddagen såg vi en dålig film och chillade, funderar starkt på att gå och lägga mig efter solsidan eftersom jag mår, rent ut sagt ,skit. Slänger upp några av bilderna från idag! Ha det bäst!
PussL
 
haha de ville inte vara med på bild, men det här får väl duga!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar