Helgen

Fredag
Åkte och mötte Linda vid huddinge, sen drog vi hem till henne och packade. Drog hem till mig och ja...? Hahaha vi kolla på film, snacka, sjöng, åkte pulka mitt i natten, rullade ner för en backe, smiknade oss as fult, sminkade oss 'okej' och ah vad vi nu gjorde. 
Lördag
Hämta upp mikkan vid östertälje och drog vidare till Nykvarn. Red där och träffade bästa stefan. Var hur underbart som helst att komma ut och rida där. Tidigare på morgonen hade jag min sista ridlektion på SRK för i år och vi hade massa lekar, var sååå kul! 
Söndag
Jag (med tomteluva och höga vita skor som är lindas egebtligen haha, och hennes brorsas jacka) står bredvid Cecilia (hon med dragspelet) och Linda står bredvid mig. Bredvid Linda står Mikkan.
 
Mikkan och Linda skulle träffa sin kör och jag hängde på. De skulle samla in pengar för hemlösa eller något och jag kunde inte bara stå där som ett retard så jag hängde på och sjöng tillsammans med de! Var faktiskt roligt, vet dock inte hur mycket pengar vi samlade in? Var så sjukt fint, de repade innan på ett ställa där det var många som hjälpte till för de hemlösa. Gjorde julklappar, matkassar, kläder, och massor av sådant. Folk började gråta och åh det var så fint gjort. Senare på kvällen hade de konster i en kyrka (som tur var så sjöng inte jag med då haha!) Jag fick vara kamera man istället, blev så stolt över både linda och mikaela♥
 
Blev super konstig text och sjukt dåliga bilder men det är LINDA och mikkan som har alla bilder men LINDA är så jävla LAT och ORKAR INTE uppdatera så....
 
HA EN RIKTIGT GOD JUL! PUSS♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar