Lördag

Heej på er allesamans! Hur är det med er? Med mig är det super, är sjukt taggad inför nyårsafton! Vet inte om jag har sagt det, men ska ju vara med bästa Frida! Kommer bli super :D
idag har jag iaf varit med Frida haha, behövde nya skor och något att ha på mig på nyår. Och guess what?! Hittade båda, brukar typ aldrig hitta det jag verkligen behöver så det va ju väldans kul haha :) Kan lägga upp bild på det jag köpte senare!
Sitter och kollar på Sagan om ringen nu, har aldrig sett den förut så tänkte att det kunde vara lite kul när den ändå gick på tv liksom!
PussL
 
man ser typ ingenting och bilden la sig såklart ner -.- men köpte iaf en så kallad "donut" (för håret såklart) idag som jag kanske hade tänkt ha på nyårsafton. Vi får väl se hur det blir med den saken!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar