Nattmat

Heej! Vi "bakade" egen pizza till middag, såklart med färdig deg osv. Det va riktigt mysigt och fott blev det också! Sen har jag akypat med ewe/frida/jocke osvosv, har varit sjukt jävla hypad hela kvällen haha så det har liksom gått ut över alla mina kär kompisar. Haha älakar er! <3 Ewe skulle gå och lägga sig vid typ tolv (tråkis som ska rida imorgon), och då försökte jag hitta nån annan som orkade med mig, men icke! Så då kände jag att jag också skulle gå och lägga mig meeeen då kände jag å andra sidan att jag va superhungrig, så nu sitter jag här själv nere i köket i mörkret och äter resterna av de suuuupergoa pizzan! Ska väl gå och knyta mig sen, för imorgon bär det av till landet för att skotta och kan tänka mig att det kommer bli en heeel del jobb eftersom vi inte har varit där nån gång sen det snöade! Haha prepare for typ 10 meter snö! Woop!
Nejmen ska väl knapra klart på min pizza nu!
PussL








Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar