Ångest

Har haft ett sjukt bra lov, tagit det lugnt, varit med människor jag älskar och framförallt kunnat skita helt och hållet (nästan) i allt som rör skolan. Men sen kommer ju då söndag och efter det kommer ju måndag. Stackars lilla måndag som alla hatar, även jag. Har verkligen fet-ångest över att skolan börjar imorgon, och över matteprovet på tisdag. Jag vet att jag hela tiden vill låta som att jag inte bryr mig, men innerst inne gör jag väl det ändå då. Om vi nu ska skita i allt tråkigt för en stund måste jag bara säga; HELVETE va bra "konserten" va igår! Shit satt fan med goose-bumps hela tiden, kan hända att det kom en liten tår också ;) det va verkligen jättefint gjort, allt va skitcoolt. Man fick tyvärr inte fota för de använde någon sorts lampor i dräkterna som skulle störas då (säkert) men gå in på youtube och sök på The Immortal Tour och kolla så kommer ni fatta hur grymt det var! Om det någonsin kommer till Sverige rekommenderar jag verkligen alla att gå, så värt pengarna!
Ska väl försöka sova nu då, Godnatt!
PussL










Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar