Bara två dagar kvar!

 
Japp helgen närmar sig! Finally! Idag i skolan hade vi ju då bugg, det visade sig att vi skulle dansa med klassen/våra lärare först för att lära oss, sen nästa onsdag ska vi lära ut till ettorna och ha nån jävla tävling o grejer.. Aja det var faktiskt mycket roligare än jag hade väntat mig! Eftersom vi inte har så många killar i klassen men betydligt fler tjejer så brukar det alltid vara några tjejer som får "spela killar". Då tänkte jag, mesig som jag är, köra på att vara kille eftersom det är mindre awkward att dansa med tjejer än med killar (y) meeen då kom min lärare och styrde mig mot killarna haha, aja det gick iaf bra och jag hade jättekul! :) Så dagen har faktiskt varit helt okej, slutade vid typ 12.30 också! woop!
Men jag blir bara så jävla förbannad på det här fucking vädret!! Usch och fy! Okej att jag inte gillar snö och så men det är fan 1000 gånger bättre än den här skiten..! Jahapp så kollar jag ut och vad ser jag? Det snöar. Nejmen kuuul. Kul att det bara lägger sig på marken och förvandlas till nån äcklig brun sörja istället för snö (y)
Nej nu kan jag inte blogga mer, måste gå och vinkla persiennerna innan jag kastar ut datorn genom fönstret.
Puss så länge! Linda
ååh saknar sommaren..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar