BEBO

Hej lovers!
 
Gissa vem jag är med?! Linda :D Skulle möta henne på tåget men jag missade mitt tåg med några sekunder, så typiskt. Men tog nästa och så hoppa hon på vid Älvsjö. Tillsammans åkte vi in till Stockholm och shoppa. Ville köpa en tröja men fega ur haha. Bara för att jag är med Linda som är en spara och ingen slösa. Annars hade jag köpt den till 100%. Tog en kaffe fika också hihi. Drog hem till Linda och hämtade hennes saker och nu är vi hemma hos mig. HAHAHAHA MÅSTE SÄGA EN SAK OCKSÅ. LINDA FASTNA MED SIN VÄSKA I TUNNELBANE DÖRREN. HAHAHAHAH TROR JAG TYP DOG. Massa människor sprang fram och hjälpte stackarn (hon skämdes till 1000000) medan jag bara stog och skratta. Kunde fan inte andas hahahahaha. 
 
            


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar