Cozy

 
Hej!
 
Så jag vet att jag har varit obra på att blogga. Det här har ni missat.
 
Igår:
Lunchade med pappa på stan. Sedan va jag i Södertälje centrum och kolla på kläder osv. Själv. Hade piss tråkigt och belinda kunde inte ses så jag tog bussen till östertälje och därifrån åkte jag upp till stockholm. Själv. Kolla på kläder. Själv. Lallade runt där och fick med mig en jätte fin vinröd skjorta. Älskar Stockholm. Kunde verkligen inte vara hemma så jag stannade där så länge som möjligt. Tillslut tog jag tåget hem och sov typ halva vägen haha. Snacka om forever alone men jag hade kul ändå. 
 
Idag;

Åkte upp till..... Stoooockholm. Denna gång dock inte ensam. Haha. Sen har jag varit i Solna också. Se åkte jag till Stockholm igen. Fick med mig en söt kofta och 2 par leggings. Lallade runt där uppe som vanligt och sen hämta pappa upp mig på stureplan. Kul.
 
Visar bild på kläderna sen! :) 
 
Tog ett bad nyss.
Coooozy med ljus och maaaaaassa skum!
Me like.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar