I'm so happy happy

Heej :D kom precis hem, det gick jättebra att köra! :) Har börjat köra lite smått i trafiken nu och bortsett från att jag är helt vettskrämd och bara skriker åt allt, framkallar värsta skrattattackerna hos min kära mor och gör så vi får nackspärr så går det faktiskt riktigt bra! Nu ska jag lägga mig och läsa, fick nämligen en bok idag som jag hade beställt, "Femtio nyanser av mörker", som är fortsättningen på "Femtio nyanser av honom" (Fifty shades of Grey). Läste ut den första boken på typ 2 dagar för den var så sjukt bra! Är supertaggad! Kan verkligen rekommendera den till alla, okej att den kanske är liite konstig men den är så bra så det gör inget!
Hörs imorgon kära vänner!
PussL




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar