Matematik

Tjäänare fan!
Sitter på matten nu, fattar typ ingenting. Känner att jag bara skulle vilja skrika, springa ut härifrån och elda upp mina matteböcker. Men nej, jag får väl fortsätta "tänka". Efter det här har vi spanska och sen SLUTAR VI! Så sjukt jävla skönt! Är astrött, sov typ ingenting i natt.. Plus att de i min skola inte har tillräckligt utbildade vaktmästare som kan förstå att det bara är att vriiiida på elementen för att de ska bli varma, nejmen istället ringer de nån inkompetent jävla "husvärd" eller vafan det heter, så säger de till oss att de ska fixa det. Det lovade de för typ en månad sen, och det var exakt samma sak förra året.. meeen det är fortfarande pisskallt. Usch hatar allt och alla.
Efter skolan ska jag direkt hem sen är det kör som gäller, vi hade inget förra veckan så här faktiskt sakna de lite ;) hoppas hoppas jag blir på bättre humör efter det!! :)
MEN HALLÅ HÖRRNI!! Höll på att glömma, imorgon är det ju äntligen dags för Breaking Dawn 2!!! OMG TAGGAD TILL 1000!!!! Aja får väl återgå till "arbetet". Hörs senare!
PussL
 
p.s. förlåt för eventuella stavfel, mobilen rättar ju själv och pallar inte läsa igenom haha puuuussss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar