Mys

Hej!
 
I morse hade vi ett 'oförberätt' prov, vi fick dock veta att vi skulle ha det för några dagar sedan haha. Gick sådär. Fick tillbaka min krönika och vart nöjd! Efter skolan så åkte jag, louise och belinda ner på stan i detta regnväder. Dom käka på tacobar medans jag bara njöt av värmen haha. Hade på mig min nya jacka, den är otroligt snygg, kan visa den senare. Det var meningen att vi skulle köpa bikini eftersom vi ska till badhuset med klassen. Tyvärr hittade vi inte några. Eller lollo hitta en baddräckt. Jag hittade iallafall en tröja som jag också kan visa sen. Efter det tog jag bussen till centrum där pappa hämta mig. /Berättar mer i nästa inlägg!
 
Nu ska jag kolla på Portkod 1321, som halva Sverige också gör. Main stream. (Y)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar