PLUGGA

Åh my god. Min hjärna är fullpackad. Har pluggat fan i timmar, bara matte. Om det inte visar sig på provet i morgon blir jag sur. Jävligt sur. Nu ska jag gå och lägga mig så jag överhuvudtagen orkar med morgondagen. Under helgen måste jag städa och fixa klart här hemma, det är kaos. Mina saker förflyttas från skrivbordet till sängen beroende på om det är dag eller natt. Nu är det en mini mount everest i min säng med allt möjligt. Toppen. Kanske sover på golvet istället. Det är faktiskt skönt. Skönare än man tror. 
 
 
Ett tips till er som vill bli motiverade till att plugga. Sätt upp en fin bild på någon, riktigt vacker person, helst som bakgrund så att varje gång du tänker starta facebook osv så stannar dina ögon på denna vackra person. 
Tack vere den kommer ni se i dens ögon att du måste fortsätta kämpa för dens skull. Dem vackra utvidgade näsborrarna är vägen till ett lyckat arbete. 
 
Du. Du är min inspiration. 
/Ewe


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar