Portkod 1321

Heej på er! Hur är det? Med mig är det bra! :D Idag hade vi ju då temadag, eller ja det har vi varje dag den här veckan eftersom vi har temavecka hoho ;) iaf på förmiddagen fick vi typ jobba ikapp med sånt vi behövde och sen efter lunch hade vi en typ "föreläsning" om stresshantering och sånt. Vet inte om det gav så mycket egentligen, känns lite som att man redan visste allt innan. Men det var väl kul iaf :) Nu har jag precis kollat in en serie som en kompis tipsade mig om i skolan, den heter då "Portkod 1321" och går på svtplay, varje tisdag 17.00 kommer det ut ett nytt avsnitt, dock kommer de två sista ut imorgon. Tyvärr kan jag säga för det var verkligen jättebra! Men hoppas det kommer en säsong 2! Kan iaf verkligen rekomendera den! Det handlar typ om några ungdomar och deras liv, känns verkligen som man kan relatera till den eftersom de typ är i samma ålder som oss och det kanske är det som gör den så bra också! Tyvärr är avsnitten bara ca.10 minuter långa.. Men ändå,kolla in den!
Imorgon ska vi till polismuséet med klassen, vet egentligen inte varför, vi var liksom där förra året..? Aja vi ska tydligen på nån guidad tur. Hoppas på att vi slutar efter det, dvs. relativt tidigt! Vill bara hem efter och chilla, tänkte kolla igenom några låtar vi ska sjunga på konserterna också!
Men vi hörs kanske senare!
PussL
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar