Så himla grym

HOLA!
 
Igår kväll tog jag och en kompis tåget upp till Heron och kollade på Breaking Dawn part 2. Med handen på hjärtat kan jag lungt säga att det var den bästa filmen som jag någonsin sett. I slutet satt jag bara och gapade. Man kunde inte äta eller dricka någonting medan filmen var igång, det var helt omöjligt. Från första sekunden av att filmen börja till att den slutade, satt man fastklistrad med blicken på bioduken. Enda gången vi tittade bort från den var när vi kolla på varandra och var helt chokade. Jag satt med öppen mun i säkert 30 minuter och såg säkert helt störd ut, men jag var så jävla omtumlad. Shit. Ni måste se den! Och för guds skull, eller nej, för DIN egen skull - betala 110kr och se den på bio. Skit i att ladda ner den på din dator för den är SÅ,  värd det.
 
TILL BELINDA, LOUISE O MARTINA: När ni ska gå på den, hänger jag MER än gärna med och ser den en gång till!!!
 
Jag och mitt fina sällskap. 
Alltid när man försöker ta en bra bild i biosalongen kommer bara en del av en med på bilden.
Mästerfotograf...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar