Småsnack

Hejhej hallo!
 
I morse var det ridning, gick väldigt bra. Vi hade hoppning och jag hade... gissa? Efter ridningen åkte jag och pappa till gymnasiemässan. Det är SÅ svårt att bestämma sig!!! Idag var sista dagen så alla kastade sig över mig. När de frågade 'vilken inriktning vill du gå?' svarade jag först 'jag vet inte'. Men sedan lärde jag mig att INTE svara så eftersom att de kollade på mig och ba: VA?!?!?! DET MÅSTE DU GÖRA!!! HAR DU INTE BESTÄMT DIG? DU MÅSTE PRATA MED DIN SYO!! Jag fick fan panik. Kom hem för ett tag sen dock, har pysslat lite med min nya blogg. Den 1:a december kommer den 'öppnas'! Måste se till att ta lite nya header bilder, LOUSIE OCH BELINDAAAAA, VI KANSKE KAN TRÄFFAS NÅN DAAAA?!?!?!? 
 
Åh vad jag saknar...♥
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar