Snöö!

Hej på er! Jaa som ni redan visste så har det ju då kommit ganska mycket snö under gårdagen/natten. Tycker faktiskt att det känns ganska bra, jag menar, det är ju bara mindre än en månad kvar till julafton! Och då ska det banne mig vara snö! Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade vid typ 10 gick upp och åt o fixade mig, sen tog jag en promenad ner till min kära farmor, där har jag sen varit hela dagen och skrivit ut lite låtar, spelat piano, fikat osv :) jättemysigt!
Imorgon börjar vi vid 9 och slutar vid 11, sååå skönt! Ni anar inte haha :) Då ska jag väl åka hem, käka och fixa mig inför kvällen, vet inte om jag har sagt det men vi har konsert imorgon och på lördag så man måste väl göra sig lite extra fin antar jag ;) Sen ska jag och mikkan åka så vi är två timmar tidigare i kyrkan än vad vi egentligen ska vara för vi behöver fxa lite papper och sånt inför Indien, sen ska vi väl förhoppningsvis träna på lite låtar inför vårat hemliga projekt ;)
Nej nu ska jag väl gå och fortsätta packa upp ur flyttkartongerna ,sen laga lite middag kanske. Flyttade ju till egen lägenhet i helgen så det blir ju en del att packa upp om man säger så! Men vi hörs senare!
PussL
 FINALLY!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar