Söndag

Heej lovers!
Söndag idag igen då, vilket betyder måndag imorgon.. Brukar inte gilla söndagar just därför, men den här har faktiskt varit ganska kick ass! Jag och Frida vaknade vid typ nio imorse, gick upp, käkade, fixade oss och sen tog vi bussen till Liljeholmen och sen tuben därifrån till TC. När vi kom fram till drottninggatan var inget öppet, vi ba wtf, för liksom man tror ju ändå att det öppnar vid 10-11 fast det är söndag meeen tydligen inte, alla butikerna öppnade tydligen vid 12 så vi fick vänta typ en halvtimme. Sen gick vi iaf runt i lite affärer och dreglade efter väskor och annat som vi inte har råd med (y) Sen gick vi till donken (borde snart va VIP eller nåt där) och tryckte i oss en varsin cheeseburgare, usch det va väl inte det godaste jag har ätit men vad gör man inte för att slippa gå hungrig liksom! Efter det drog vi vidare mot Slussen där vi träffade Rikard, sen åkte vi tillsamans till Liljeholmen igen där jag tog bussen hemåt!
Tog sen en pw till min kära farmor där min bror var, sen gick vi tillsamans hem igen. Vid typ fyra kom mamma hem, så bestämde vi oss för att köpa thai-mat till middag. Så jag körde först till affären och handlade lite grejs sen åkte vi och köpte mat, blev skitglad för det gick verkligen super att köra! Plus att det va en ganska stor väg också, större än jag hade kört på förut iaf..! :D Thai-maten va ju också en hit! Så den här söndagen blev ju mycket bättre än väntat, thank god! Tack världens bästa Frida för en underbar helg också! <3
Nu ska jag väl fortsätta kolla efter saker som jag kan önska mig i julklapp haha! Håller på och kollar efter nya skal till mobilen men kan inte bestämma mig för vilket jag ska ha! Behöver lite hjälp!
Puss så länge! Linda
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar