Söndagsmorgon

Gooooodmorgon!
 
Idah har jag några planer, måste plugga matte som fasen, trycka in alla siffror och sånt i min hårddisk (hjärnan) och sedan ska jag stääääda, tvääääätta, plockaaaaa, duschaaaa och handlaaaa. Sen kanske jag ska träffa en kompis, vill åka upp till Stokholm, har nämligen blivit kär i en tröja ♥♥♥ 
 
Juste, idag är det fars dag också! Jag hade helt glömt bort och stormade in i pappas rum och ba: KOM UPP OCH ÄT FRUKOST MED MIG. Två sekunder senare (lite väl sent) kom jag på det och sa: O glad fars dag! Med världens smile. Jag har köpt ett par vantar till honom, fast dem ska jag ge senare. Problemet är att mamma köpte vantar till Anton i går och pappa trodde att dem var till han så.... 
 
HAHAH WTF laddade inte ens upp den här bilden???? 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar