Tell me something I don't know Tell me something I care about

Heej igen!
 
Kom hem vid typ halv ett eller nåt, vi var ju då på polismuséet med klassen,  vi gick på en typ "guidad tur" där som var mest inriktad på kriminalteknik, hur man går till väga med bevis osv efter ett brott, det var faktiskt ganska intressant! Bättre än jag trodde iaf ;) Snart kommer mikkan hit så ska vi väl vara här ett tag sen dra oss vidare ner mot kören! Det blir väl jullåtar för fulla muggar idag kan jag tro eftersom vi har adventskonserter på både fredag och lördag :) Men hörrni! Vilket jävla skitväder vi har! Eller va säger ni?! Uch man blir ju typ deprimerad av att bara titta ut.. såg ut som en blöt hund när jag kom hem.. :( Jaja det lär väl vara såhär mörkt och tråkigt i minst 4 månader till så det är väl bara att vänja sig!
 
Förresten, ledmotivet (eller vad det nu kallas) till den där serien jag skrev om igår är så sjukt bra! Kan inte sluta lyssna på den, det är typ ett band som gjorde den speciellt till serien och nu har både låten och de blivit hur kända som helst! Lyssna in er på den! Vinsten- Luckiest Girl.
Nej nu ska jag väl återgå till att planlöst söka omkring på internet efter både det ena och det andra! Men vi hörs!
 
PussL


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar