Vet att jag lovade igår!

Men var helt enkelt så trött att jag bara tog en dusch sen la mig och dog i sängen. Va ju ledig idag så sov typ minst 10 timmar! Så sjukt skönt! Vaknade vid typ 10 "imorse", gick upp, åt frukost, fixade mig och gick sedan mot bussen. Den kom dock aldrig så var tvungen att småspringa till Älvsjö station för att hinna med pendeln -.- Hann iaf den, träffade sen två kompisar på centralen, därifrån tog vi tuben till tingsrätten där vi mötte upp två andra kompisar för att sedan gå på en rättegång. Och nej det var såklart inte helt frivilligt, det är nämligen en uppgift som vi har fått under kursen "Kriminologi" som vi läser under halva tvåan. Den skulle ifs inte vara klar förens i Januari, plus att vi skulle få ledigt en dag nästa vecka för att gå,  men vi ba YOLO så gick vi redan nu, så slipper vi liksom tänka på det senare ;) Ikväll ska jag nog åka och handla lite till helgen med mamma, hoppas även på att få övningsköra lite! Det var ju ganska länge sedan nu, har kanske lömt allt haha..
Imorgon och på fredag är det vanliga tråkiga skoldagar som gäller, har ifs en heeel del planerat inför helgen! ;D berättar mer om det senare!
Måste gå nu, plikten kallar!
Puss Linda
nej bilden har inget med inlägget att göra, kände bara för att publicera en bild på en sjukt glad människa (haha not) btw längsta bildtexten någonsin YOLT
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar