Weekend

Hei!
 
Igår så gick vi upp vid 9 tiden och åt frukost och sedan tog vi bussen ner till stan i Södertälje eftersom att jag skulle klippa topparna. Men frisörer har något konstigt mått så det blev typ 1 dm om inte mer. Hatar det! Så kort. Men det lär ju växa ut snabbt iallafall. Ska inte klippa mig på ett år haha. Sen ska jag nog klippa mig själv. Sen drog vi upp till Stockholm och ah, vad vi nu gjorde haha. Inne på Åhléns var det massa som var sminkade till halloween och Make Up Store hade as coola modeller på plats! Åt vid kungshallen, tog nån kyckling grej. Inte så jätte gott haha. Sen va vi där och lallade runt tills klockan blev 9 då vi såg på bio, Ted. Så jäkla grym! Det var premiär av en film också och killen i huvudrollen var på plats enda från kuba! Vi stod typ längst fram så dom filmade oss, hahahah jag höll liksom i jätte konstiga saker som jag skulle ha på bion. Åh. Tog tåget hem runt 12, satt några killar brevid oss som trodde att de var så jävla coola. Hahah höll på att dö när en av dom sträckte upp en finger i luften och ba: partyyyy! Hahahah tönt. 
 

 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar