5

 
hola babes! Ligger i sängen nu, inte för att jag egentligen behöver, börjar ju 11.20 imorgon, utan för att jag är så sjukt trött i ryggen.. plus att jag är astrött :( Har haft en skitmysig helg, i fredags slutade mamma typ två timmar tidigare än vanligt så vi kunde åka tidigt till landet och väl där blev det tacos för fulla muggar! Sen igår va jag med frida typ hela dagen, hjälpte henne att plugga och sen sov hon hos mig, myys! Idag har vi typ jobbat på tomten, grävde ner nån jävla kabel.. därför jag har ont i ryggen, sen åkte vi hem vid typ fyra :) i veckan händer väl inget särskildt förutom att jag ÄNTLIGEN ska träffa ewe på fredag!! Woop bara 5 dagar kvar!
Hörs imorn!
/PussL
haha mupp, älskar dig <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar