Mycket att göra

Men tjääääääna!
 
Var som sagt på stan idag och försökte uppdatera typ 10 gånger men det gick inte! :( Iallafall så köpte jag ingenting, eller jo, aceton men det gills inte. Ska tvätta bort mitt nagellack som har lossnat typ hälften av och måla nytt. Tänkte även passa på att visa er mina presenter som jag fick av mina kompisar för typ 2 månader sen haha! Men men, bättre sent än aldirg. Juste, jag måste fan skicka in svenska grejen ikväll, i morgon är det typ försent. Sen måste jag städa mitt rum, och alla andra saker som är mina som ligger i hela huset, och lägga fram kläder till morgondagens prao. ÅH VAD MYCKET DET BLEV. 
 
Testade en ny variant av sminkning idag, vad tycker ni?
Fokuserade mest på ögonen, så mina ögonbryn blev heeeeelt fuckade för jag tyckte det blev för mycket med att fylla i dom som jag brukar. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar