KÖRKORT!

Hola amigoz!
 
Förlåt för att uppdateringen från min sida inte har varit så bra idag. Men jag har haft rätt så fullt upp. Var som sagt på möte hela förmiddagen och en stund efter lunch. Sen stressade jag och pappa iväg upp till Trafikverket (det var det jag menade med att jag skulle berätta mer sen! jag gjorde nämligen teoriprovet för moppe!!) och jag slängde mig in i foto automaten och jag som trodde att jag skulle bli bra det här året hade fruktansvärt fel. Man hade förfan bara 3 foto försök på sig med 3 sekunders mellanrum. Jag kom där med andan i halsen, jacka på och allting som jag kastade av mig mitt i fotoblixrarna. Slutade med att jag tiggde till mig 3 nya foto försäk då jag skippade snedbenan för mitt bena, som dock blev mer utan ev sick sack bena. Dessutom blev min underskrift värre än vad den var när jag skrev på mitt pass vid 5 års ålder. BUT HEY, WHO THE FUCK CARE?! I FUCKING MADE IT BRO. Japp! Jag klarade provet och har nu officiellt moppe körkort. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar