studiedag

hejsan!
vaknade runt 7 och men gick upp vid typ 8 och åt frukost. drömde sjukt konstigt inatt, men ändå kändes det så verkligt. idag har jag en hel del att göra. ska göra klart SO uppgifterna, samt engelska uppgifter. sedan ska jag läsa och översätta några engelska texter och öva på några glosor som tillhör de texterna. måste se till att maila en lärare och skriva ut anteckningar också. den här veckan hat vi så sjukt mycket att göra! men nästa vecka har vi prao vecka och det ska bli kul! något mer som jag måste hinna med idag är att städa på rummet och plocka upp de nödvändigaste kläderna och hänga dom på en klädstång som pappa köpte för några dagar sen. bor som sagt fortfarande i resväskor men nu börjar det gå framåt i bygget här hemma! vid 3 ska jag vara uppe i Stockholm och efter ett möte där så tänker jag belöna mig själv med lite shopping. från det ena till det andra står jag nu ute hos min kanin och ska rengöra hans potta. yes han har en sån. och ja, det är väl lika bra att börja.





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar