Super nörden

Hej folket!
 
Sitter och pluggar, japp min fredagkväll. Haha nej men jag ska se till att plugga lite iallafall, göra klart och påbörja några gejer så jag kommer framåt. Blev såå glad idag när jag fick tillbaka mitt matteprov, fick alla rätt, alltså ett A! Och i fysik fick jag B så det är super kul! Iallafall, nästa vecka, alltså veckan som kommer, kommer vi inte gå i skolan utan vi kommer ha prao hela den veckan så då kommer vi inte jobba som vi annars skulle jobbat i skolan. Så jag måste verkligen göra några uppfiter och sånt så jag inte behöver stressa ihjäl mig sen. Och nästa helg kan jag ju inte plugga för då kommer ju Linda hit! Wiho, ska bli så kul! :D Nu ska jag iallafall fortsätta en liten stund till, sen dra vidare mot Krauta med pappa för att köpa några saker, typ plankor eller nått. Vi hörs!
 
Bjuder på en 'dagens outfit' fast den här outfiten hade jag inte idag, utan igår.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar