Denna vecka...

Hej!
Bloggningen från min sida har varit riktigt kass denna vecka. Men jag har verkligen inte haft tid till någon bloggning. Kan dra igenom väldigt kort om veckan. Bland annat har jag haft nationella prov i skolan, matte prov, gått på Justin Bieber konsert tre dagar i rad och ALLT vad det har innebärt. Har inte ens berättat hälften av allt, inte ens till mina vänner. Tror dom inte orkar höra mitt oavbrutna prat om honom iallafall haha, men jag ska se till att köpa en fin och stor fotocollagebok så jag kan skriva av mig allt och lägga in bilder och ha alla minnen samlade där. Tänk vad kul att kolla tillbaka på det sen när man är vuxen! Sen har jag också haft ridning, träffat linda, varit i Stockholm, varit med belinda louise och martina, gått på bio, haft fest för småbarnen för att samla in pengar till klasskassan, städat och you get it. Jag har haft fullt upp helt enkelt. Den här veckan har varit väldigt utmattande, men ändå helt underbar och rolig. Alla dagar Justin var här var jag helt out of control och de var de bästa dagarna i mitt liv. Så pass bra var det. Men jag lovar att jag inte ska snacka mer om det nu eftersom att det nästan är bara mina kompisar o linda och hennes kompisar som läser våran blogg, så ja, jag ska köpa den där boken istället! 
 
Min sexy as fuck chill outfit:
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar