Heyyy

Hejsan :)
 
 Linda har skrivit ett utkast om vad vi gjort så jag låter henne göra det jobbet så slipper jag :D iallafall, idag var det måndag igen. Även fast jag knappt sovit och att jag fick för mig att färga ögonbrynen mitt i natten, vilket skulle blir brunt och fint med som blev svart, så nu har jag blondt/brunt hår med svarta ögonbryn. SO FASHION. Trots det var på riktigt bra humör i morse, men det gick utför redan när jag kom till skolan. Våran lärare var tydligen sjuk så vi fick stå och vääänta i 40 min. Sen har vi haft allmänt tråkiga och jobbiga lektioner, SLUT PÅ LOV!!!!!!! Nu ska jag plugga till prov på torsdag och skriva bokrecention som också ska vara klart på torsdag, BRA PLANERING. SLÄNG ALLT SKIT SAMTIDIGT BARA. Sen vill jag ha en pojkvän också. Och normala ögonbryn. 
 
Kanske ska jag låte de växa ihop också? Jag menar hey, it isn't that bad!
 
 
/Unibrown


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar