Jag har något att berätta

Japp, något som jag inte har berättat för någon eftersom det inte var säkert att det skulle bli så. Men att hälsa på mormor är inte enda anledningen till att vi är här nere i Skåne nu, vi ska nämligen kolla på huset som vi antagligen kommer köpa, skriva på papper och sånt. Det är inte ett sommarhus utan ett "vanligt" hus. Pappa har fått ett jobberbjudande här nere så vi kommer därför flytta till Skåne i början på nästa månad (maj). Kommer alltså behöva lämna mina vänner, skolan och allt, och det finns inget jag kan göra åt det. Okej att jag är 18 men jag har ju varken inkomst eller lägenhet, så det är bara att acceptera och flytta med.
Jag vill verkligen verkligen inte flytta men vad kan jag göra?
Kommer behöva lämna allt för att flytta 70 mil bort.

Nu vet ni iaf, och alla mina älskade vänner, förlåt att jag inte har berättat men jag trodde verkligen inte att det skulle gå igenom. Hoppades på att de skulle ändra sig..

Linda


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar