Klant

Körde med belinda till Skopunkten, va massa trafik. Men det gick bra! Det som gick mindre bra var när vi skulle köra bort mot tullan på en landsväg. Skulle svänga in på en mindre väg och där va det en massa grus, så fick sladd på moppen så den välte och jag flög av. Gick ändå rätt bra, var bara pinsamt att alla bilar bakom stanna och hade typ panik haha. Men det var väl bra att de kolla hur det gick. Mina knän och händer fick ta stryk, men det hade nog blivit ännu värre om jag hade haft dåligare kläder på mig. Körde med min skinnjacka och den är helt lerig/grusig på ryggen samt armbådarna och handlederna, utan den hade jag nog varit lite allvarligare skadad. TACK KENZA JACKA♥ Det som fick ta mest stryk var ändå moppen, blev en hel del repor, backspeglarna är helt fel riktade och hela stråkastarlampan på höger sida hängde i kablarna från moppen. Måste sett sjukt ut när jag körde hem och lampan släpa i marken haha. Tror ändå att pappa kan fixa det, ingen större skada skedd det vill säga :)
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar