Måndag

Hallå!
 
Nu står väl ewe som bäst och svänger sina lurviga till Justin. Hoppas hon har kul iaf! 
 
Själv sitter man nerbäddad under massa filtar och kollar på gossip girl, ganska kul det med faktiskt. Om det inte vore för pissvädret, huvudvärk som vägrar försvinna och att vi har orientering klockan 8 imorgon.. Ber till Gud att det inte regnar då!!
 
Dagen har varit helt okej, har haft kul och allvarssnack (haha stackare) med Emmsi hahhahaha. På håltimmen tog hon och jag en sväng ner till centrum, fick med mig lite grejer jag har behövt köpa läänge, bland annat argan olja som tydligen ska vara bra för håret. Känner att jag behöver allt som bara går för att fixa till mitt slitna j*vla hår, vill försöka spara ut det lite till innan jag ska klippa mig, annars blir det så himla kort! Köpte även någon sorts body spray, en bok och ett skärp. Är väldigt glad att jag får pengar snart, annars hade jag suttit i skiten haha
Sen fick jag apont i huvudet innan spanskan så tänkte dra hem istället för att gå, men eftersom vi hade första delen av kursproven kände jag att jag behövde gå. 
Imorgon är det ju som vanligt kör på em och sen på kvällen ska vi förhoppningsvis åka och kolla på en lokal där vi eventuellt ska ha konsert i Juni, hoppas den är bra så vi kan komma igång på riktigt nu! 
 
Har en hel del on my mind just nu såattttttt blir det fel någonstans så blir det, på bloggen då förstås.
Hörs
PussL 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar