Rubrik

Hej. Idag hade jag nationella i historia. Det sög. Pluggade hela kvällen igår och vaknade klockan sex i morse bara för att plugga. Det gick inte så jätte bra. Historia är så tråkigt så jag råkade somna sittandes typ 3 gånger. Sov dock bara i en kvart varje gång, det ironiska är att på de sömnerna jag tog då vart jag mer utvilad är på hela veckans sömn. Dessutom drömde jag en dröm varje gång. den enda jag kommer ihåg i nuläget var att en häst blev överkörd av en motorcykel som skulle köra förbi och släpades efter den. Det var inte kul. Idag på provet var jag stessad. När jag var på fråga 10 av typ 12 var tiden slut och min lärare ville ha  in provet. Jag sa att jag bara skulle skriva in mitt namn. Men jag skrev de två sista svaren med panik. Dålig rumpa. (Badass). Ha. Ha. 
 
Nu har jag pluggat igen. Under middagen tog jag iPad:en och kollade på Gustav Vasa III på youtube. Någonstans där tappade jag livslusten. Eller inte. Men nästan. Jag gillar inte kungar och krig. Eller årtal. Har nationella igen i morgon. Inte kul. Min hjärna är död. Men för all del låt inte mitt liv tråka ut ditt, din dag var säkert så mycket bättre än min. Dessutom började jag blöda från mitt finger när jag skärde gurka idag med osthyveln. Råkade göra det igår också fast när jag skulle skära osten. Och jag skärde mig i duschen när regnskogen på benen skulle veck. Så illa var det. Nejdå (Jodå). Det jag hatar är att det ska blöda så förjävla mycket när det väl händer. Kan fan liknas med värsta blodsplatterfilmen. Nu när jag uttråkat er med historia och äcklat er med blod så säger jag vi hörs. I know you love me, xoxo. Hah. Fult. Hejdå.
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar